Sammaträffanden....i Farsta

Jag har inte försvunnit från jorden yta, igen, har bara varit ute och njutit av det underbara vädret.


Dock tycker jag att det är svårt att klä sig när det är så varmt redan i Maj, visst att det är slutet, men det är fortfarande Maj. För mig känns enbart linne och kjol för lite, samtidigt som det räcker mer än väl med tanke på temperaturen. Dilemman, eviga dilemman.


Och pollen har jag börjat känna av, särskilt på morgnarna. Sandöken i halsen och det kliar som bara den, tack och lov har ögon och näsa blivit skonade än så länge.


Igår skulle jag till Farsta, igen nu får det vara nog på ett tag, för att min vapendragare skulle byta en piké han köpte gången innan.


Men oj, vad glad jag är att jag åkte just igår. Jag träffade på massa gamla vänner, mina gamla kompisars mamma skulle fika på samma kafé som vi satt på, så jag fick lite update på hur gamla vännerna som jag tappat kontakten mår och var i livet de befinner sig. Överraskningarna tog inte slut där inte, den näst äldsta sonen var på besök från England med fru och nya lilla dottern, så dem fick jag också se.
Lite lustigt, jag skulle känna igen dem alla om jag stötte på dem, vilket jag ju gjorde, men de kände inte igen mig genast. Samma sak var det med älskade favorit björnen, honom skulle jag känt igen direkt, men han skulle inte gjort det samma. Det är så för det mesta för mig. I deras försvar kanske jag ska tillägga att det var 15-17 år sedan vi sågs sist.


Lite kul var ju att det även var favorit björnens barndoms vänner, så jag kunde fota dem och skicka så även han fick se hur de såg ut idag.


Vill bara låta världen veta att miraklens tid inte är över!!!
Jag var hela eftermiddagen ibland butiker, men köpte ingenting!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0