Karma-kontot påfyllt

Igår fyllde jag på mitt karma konto lite....
Sist jag var i skobutiken Skovision i Farsta hade jag ett chockrosa nagellack, butiksbiträdet blev kär i det och undrade var jag köpt det. Besviken blev hon när jag sa att jag köpt det i Holland.
När jag kom hem kom jag på att jag har 3 av den, så igår tog jag med mig det till henne, plus 2 till jag inte använt, de fick hon också.
Om hon blev besviken i veckan över att de inte fanns i Sverige, blev hon mer än dubbelt så glad när hon fick de 3 jag hade med mig igår.


Hihi, kul att göra någon glad.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar det, att göra någon glad. Det bästa som finns.....det är en härlig känsla.

kram

2008-05-30 @ 16:08:49
Postat av: Amina

va nej?Jag som kände mig så stolt och så hittar du ännu billigare?
Var?
Hahah oh well...

2008-05-31 @ 22:11:19
URL: http://aminatheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0