Det är nästan toppen....

Hihi....solen skiner fortfarande, jag har nu även målat naglarna.....


Känner att jag börjar bli smått sommarfräsch, färg får jag ju på nolltid, om det bara skulle sluta blåsa kallt skulle jag jobba på brännan på min balkong. Men den tiden kommer förhoppningsvis alldeles strax, för annars blir jag arg!!!


Har även kommit igång med mina andra projekt, vilket känns bra, bara några till saker som ska klaffa sedan är allt perfekt. Jag väntar, jag försöker vara tålmodig, men ack så svårt det är.


Börjar snart nynna på "En helt ny värld" från Aladdin....hihihihi....så illa är det...
Det är inte likt mig att vara så förhoppningsfull och positiv, något är fel....


Bara något kommer några att säga....


Så här bra mår jag nästan....(Bild från Bryssel resan, men inte min dricka, jag bara promotar älsklings björnens val)


Kommentarer
Postat av: Malin

Tålmodig tar tid att bli, man vill oftast att allt ska hända så snabbt. Men då få man tänka att underbart är kort. Bättre att dra ut på det...fast det är förståss lite beroende på vad det är.

kram

2008-05-19 @ 14:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0