Dagens....

Dagen var bra, glass i solen på torget, blommor....

Hittade lite kläder till min vapendragare, fina grejer. En sommar skjorta till min älskade favorit björn, som är assnygg, to die for.


Va...? Till mig....? Hihi...jag skulle ju inte köpa något var det, eller....?




Ok, ett par kilklacks Keds, men på rea (bild kommer), ett (kanske två, men det kommer jag aldrig att erkänna om så fallet är) linne och en vit kortärmad sommar kofta. Den sista behövs verkligen, jo det är sant faktiskt......jag lovar....

Nu är det middag som gäller, och vi åker till Sydafrika ikväll, Chakalaka och till det blir det revbensspjäll (inte färdig marinerade), till den som vill ris, tror jag gör gult, med kanel och russin....Yummy Mummy, that's me....


Kommentarer
Postat av: Malin

Hörrudu, när är det matlagningskurs på g då?

kram

2008-05-29 @ 12:19:46
Postat av: The Prize

Matlagningskurs.....?
Hihihihi....Mat-Tina passa dig....
Visst kan vi väl, om intresse finns

2008-05-30 @ 10:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0