Helgen...kort

Hör och häpna, lilla grisen var ute i lördags, joo, det är sant.

Släpades mot min vilja ut, till Café Opera av alla ställen. Jag hade inte roligt, roligare var det då på Donken och Max, eller snarare utanför, där jag träffade gamla vänner jag inte sett på åratal. Herrejisses, vad de dyker upp lite här och var, helt otroligt.


I fredags på Systemet träffade jag en gammal väninna som bor nästan granne med mig, har trots det inte stött på henne på flera år, nu sågs vi. Det är kul att träffa på gamla vänner, det är en så trevlig överraskning att springa på dem helt huxflux.


Idag och igår har jag bara arbetat på mig solbränna...hihihihi....även såna som jag måste det, fy vad blek jag blir på vintern, nästan vit...hihihihi
Fast idag har jag även målat naglarna, med mönster och själv.


Se vad fint det bidde.....

image119


Kommentarer
Postat av: Malin

Aha, så det är till dig man ska komma med sina naglar och fixa till dom....här betalar man dyyyra pengar för sånt. hehe.....

kram

2008-06-04 @ 09:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0