SEXERCISE TILL FOLKET!!!!!

Nej, det här var en alldeles för lång tystnad, skäms på mig. Och det gör jag.


Saken är att efter alla bestyr med bröllopet var jag helt slut i ett par dagar, sen har det varit fullt upp med saker,
överrumplande saker. Nu är allt under kontroll igen och livet fortsätter att lunka i sin vanliga takt.


I förra veckan hittade jag en underhållande bok, jag satt och skrattade högt när jag läste den.
I den står det bland annat att


"Sex botar faktiskt huvudvärk. Ett samlag kan ta bort spänningar som begränsar blodflödet till hjärnan."


Så inga fler ursäkter kvinnor!!! Och män, när er kvinna klagar på huvudvärk, kan ni stoltsera med att ni har botemedlet!!! Det gäller givetvis åt andra hållet med....Själv har jag vetat om det länge....


Förutom det står det att


"Sex är rena skönhetsbehandlingen. Vetenskapliga undersökningar visar att när kvinnor har sex producerar de hormonet östrogen som gör håret skinande och hyn mjuk och slät."


"Sex är en av de säkraste sporter man kan ägna sig åt (om man använder kondom). Man stretchar och tränar i princip varje muskel i kroppen."


"Lugn och avslappnande sex minskar risken för att få utslag och klåda. Svetten rensar porerna och får din hy att skina"


"Sex är en snabbkur mot depression. Det frigör endorfiner som ger en känsla av eufori och välmående."


"Om man älskar mycket kan det hjälpa mot täppt näsa. Sex är ett naturligt antihistamin, därmed kan det hjälpa mot både astma och hösnuva"


"Att kyssas varje dag håller tandläkaren borta. När man kysser rensar saliven tänderna från matrester, förebygger plackbildningar och sänker den syrehalt som orsakar karies."


Jag älskar små underhållande böcker med både nyttig och totalt onödig information.
Finns det information som är totalt onödig?


Kommentarer
Postat av: Ninos - Producenten

Hehe.. Utan oss så har ni inget botemedel hehehe... Då vet man vem man kan reta..

2008-02-18 @ 09:09:08
URL: http://www.myspace.com/tellusproduction
Postat av: Malin

Joo, huum va e det för bok du har läst? Verkar vara en matnyttig sådan i alla fall. Förnämlig läsning i sängen och man verkar få veta en vääldans massa saker man inte redan visste. =)

kram

2008-03-14 @ 09:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0